SJO Victoria POLECA

Zapraszamy do zapoznania się z treścią ciekawych wyselekcjonowanych specjalnie dla Was artykułów i filmów, które pomogą Wam zrozumieć na czym polega i z czym wiąże się tak naprawdę uczenie się, w tym uczenie się języka obcego. Nie jest to tylko i wyłącznie uczenie się słówek czy gramatyki, ale jest to znacznie bardziej skomplikowany proces, na który składają się czynniki psychologiczne, socjologiczne czy biologiczne.

education-2422921_960_720

ARTYKUŁY

  1. Powinniśmy odejść od kultury nauczania i wprowadzić kulturę uczenia się. Rozmowa z dr Marzeną Żylińską, cz.1
  2. Jak naturalnie wykorzystać potencjał mózgu dziecka? Rozmowa z Marzeną Żylińską, cz.2
  3. Mózg a uczenie – poradnik dla rodzica
  4. Neurony w szkolnej ławce
  5. Jak uczy się mózg? Jak uczą się dzieci?
  6. Dzieci a nauka języków obcych
  7. Oddzielanie nauki od zabawy nie sprzyja naturalnemu rozwojowi dziecka
  8. Neurony w szkolnej ławce
  9. Uczymy się pod wąsem
  10. Twórcze sposoby na naukę gramatyki angielskiej
  11. Neuromity w wersji polskiej
  12. „Nie” dla edukacyjnych mitów, czyli co z pracami domowymi?
  13. Pamięć- fakty i mity
  14. Ważniejsza nauka przez życie niż wyniki egzaminów
  15. Jak dzieci rozumieją swoje oceny
  16. What happens in the brain when you learn a language?
  17. First language wires brain for later language-learning
  18. Being Bilingual Changes the Architecture of Your Brain
  19. After learning new words, brain sees them as pictures
  20. How language can affect the way we think
  21. Does being bilingual make you smarter?

FILMY

  1. Neurodydaktyka – dlaczego warto uczyć przyjaźnie dla mózgu
  2. Dr Marzena Żylińska – Jak uczy się mózg i co z tego wynika?
  3. Efektywne lekcje to lekcje przyjazne mózgowi nastolatka
  4. Jak używać mózgu w szkole? Wyzwania dla neurodydaktyki – INSPIRACJE 2015
  5. Changing the way we approach learning styles in teacher education

 

Reklamy