TESTY w RUCHU

Troszkę, a nawet dużo ruchu na zajęciach z języka obcego nie zaszkodzi, tym bardziej, że jest stosowany jako alternatywa dla ukrzesłowionych i upodręcznikowionych zadań, które zawsze można przeprowadzić inaczej. Tym razem, aby rozruszać naszych słuchaczy zainstalowaliśmy karty „prawda/fałsz” w załączonej na zdjęciach postaci. Zadaniem uczniów było zdecydowanie czy treści pojawiające się na tablicy interaktywnej lub te wypowiadane przez nauczyciela są zgodne z prawdą czy też nie, i zakomunikowanie swojego wyboru podbiegając do odpowiedniego symbolu, a następnie uzasadnienie go

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s